صفحه اصلی / خودرو / شکل‌گیری دوباره کمپین خرید خودرو صفر ممنوع در شبکه های اجتماعی

شکل‌گیری دوباره کمپین خرید خودرو صفر ممنوع در شبکه های اجتماعی

تقریبا دو سال پیش کمپین خرید خودرو صفر ممنوع در شبکه های اجتماعی تشکیل شد و بسیاری از کاربران به آن پیوستند. اکنون به نظر می‌رسد که این کمپین مجددا در حال شکل‌گیری است.

در زمان تشکیل کمپین خرید خودرو صفر ممنوع در شبکه های اجتماعی، بسیاری از افراد به هوای کاهش قیمت و افزایش کیفیت خودروهای داخلی به آن پیوستند و از خرید خودرو صفر از کارخانه امتناع کردند. این افراد بر این باور بودند که شرکت های خودروسازی داخلی باید قیمت محصولات خود را به نصف کاهش داده و کیفیت خودروها را افزایش می‌دادند.

با وجود آن که بسیاری از مشتریان از این کمپین استقبال کرده بودند اما به نظر می‌رسید انگیزه‌های سیاسی نیز پشت این ماجرا قرار داشت و برخی افراد قصد داشتند فعالیت‌های اقتصادی دولت را زیر سوال ببرند. کمپین خرید خودرو صفر ممنوع ، خطری جدی را متوجه صنعت خودرو کشور کرد و خودروسازان داخلی تا حدودی در فروش محصولات خود به مشکل برخوردند. حتی زنگ خطر برای اشتغال در این صنعت نیز به صدا درآمد تا جایی که دولت مجبور به مداخله در این موضوع شده و با در نظر گرفتن تسهیلات 25 میلیون تومانی، صنعت خودرو را از خطری جدی نجات داد.

منبع :Iranjib

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

فروش تویوتا C-HR در ایران + قیمت

فروش خودرو کراس اوور تویوتا C-HR در ایران با قیمت زیر 200 میلیون تومان آغاز …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *